Lidl z #taniasobotachallenge na Tik Toku
Na Tik Toku pojawił się #taniasobotachallenge, jako element promocji sieci sklepów Lidl Polska. W ramach wyzwania detalista zaprosił do współpracy popularnych twórców, którzy nagrywają filmiki, tańcząc przed sklepami tej sieci handlowej.
Użytkownicy Tik Toka w wyzwaniu #taniasobotachallenge nagrywają filmiki, na których tańczą do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu” przed sklepami sieci Lidl Polska.
Dotychczas w akcji udział wzięli popularni TikTokerzy - Piotr Charaziński (@charazinsky), Sandra Maliszewska (@maliszewskaa), Kamil Owczarek (@kamilowczarek) oraz Marta Rentel (@martirenti).
Do akcji dołączyli również inni użytkownicy Tik Toka - na platformie pojawiło się już ponad 500 nagrań wykorzystujących remiks piosenki „Tania sobota w Lidlu”.
@martirenti Chodzicie do LIDLa? Polubie filmy osób, które nagrają pod ten dźwięk 🤗 ##TaniaSobotaChallenge
♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
@kamilowczarek Dziś zakupki w Lidlu ❤️Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil zobaczyć 🤩
♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
@maliszewskaa Robicie zakupy w Lidlu? 😃🛍 Będę wpadać do osób, które nagrają filmik pod ten dźwięk! 🤪
♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
@charazinsky Dokończ zdanie: Jak sobota to... 😂 Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil ❤️
♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Lidl z #taniasobotachallenge na Tik Toku