Linkleaders wygrała przetarg na obsługę Cushman & Wakefield
Linkleaders będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacji dla polskiego oddziału Cushman & Wakefield – międzynarodowej firmy doradczej, świadczącej usługi na rzecz najemców oraz właścicieli nieruchomości komercyjnych. Agencja pozyskała tego klienta w przetargu.
W ramach stałej współpracy, agencja Linkleaders będzie koncentrować się na wzmocnieniu wizerunku marki Cushman & Wakefield wśród obecnych oraz potencjalnych klientów i pracowników firmy, komunikacji dotyczącej kluczowych usług, pozycjonowaniu ekspertów na rynku, a także na rozwijaniu programu employee advocacy w mediach społecznościowych.
Za współpracę z Cushman & Wakefield po stronie Linkleaders odpowiada Agnieszka Ratajczyk, PR senior consultant. Operacyjnie wspiera ją Magdalena Ossowska, PR senior consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewniają: Maja Michalak, head of real estate, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój praktyki nieruchomościowej agencji, oraz Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Wybór agencji PR został dokonany w ramach przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders wygrała przetarg na obsługę Cushman & Wakefield