„Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever) pod hasłem „Czas herbaty. Czas rozmowy”. Akcja zachęca do bliższych kontaktów międzyludzkich i częstszych rozmów.
Akcja jest odpowiedzią na wyniki międzynarodowego sondażu przeprowadzonego przez Unilever jesienią ub.r. Spośród 2 tys. Polaków 43 proc. stwierdziło, że odczuwa samotność przy braku prawdziwych relacji, a 82 proc. - że spotkanie przy herbacie pozwala zwalczać poczucie samotności.
- Porozmawiaj z kimś prawdziwie przez co najmniej kwadrans dziennie, aby tworzyć autentyczne relacje i żyć szczęśliwiej! Dołącz do akcji i zaproś kogoś na herbatę! - zachęca kampania.
W ramach akcji emitowany jest spot oraz uruchomiono serwis internetowy Kwadransnarozmowe.pl, w którym oprócz informacji o niej i marce Lipton znajdują się wskazówki, jak przygotowywać różnego typu herbaty.
Już prawie co druga osoba w Polsce czuje się samotna w dzisiejszym coraz bardziej skomunikowanym świecie. Lipton chce otworzyć ludzi na prawdziwe relacje, by walczyć z ukrytą samotnością. Zaproś dziś kogoś na prawdziwą rozmowę przy herbacie. Dołączysz do akcji?
— Lipton Polska (@lipton_polska) January 16, 2020
W drugiej połowie ub.r. w reklamach marki Lipton wystąpiła dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, promowała Zioła Świata Lipton. Koncepcję i kreację tamtej kampanii przygotowała agencja Gong.
Dołącz do dyskusji: „Czas herbaty. Czas rozmowy” w kampanii reklamującej Lipton (wideo)
Dziękli wifi i social mediom na którym bazuje i ten portal , Ty własnie napisałeś swoje wypociny. Jak nie potrafisz używać to technologia nie jest dla Ciebie.