Unilever wprowadza nowe lody Algida dla dzieci. Ambasadorką Daria Ładocha
Unilever poszerza ofertę marki Algida o nowe lody dla dzieci, które powstały we współpracy z firmą Disney. Koncern zapowiada, że będzie je promować odpowiedzialnie - nie będzie kierować reklam do najmłodszych. Ambasadorką marki została Daria Ładocha.
Unilever zaprezentował wprowadza nową linię lodów dla dzieci marki Algida - powstały we współpracy z marką Disney i są inspirowane postaciami m.in. ze Star Wars czy Avengers (Marvel).
Koncern podaje, że lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł o 90 proc. pod względem wartości i o 70 proc. pod względem wolumenu sprzedaży.
Lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia Unilever przygotowanymi w oparciu o wytyczne WHO. Każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Lody nie mają sztucznych barwników. Do ich produkcji wykorzystywane są substancje barwiące pochodzenia naturalnego, aromaty i soki owocowe.
Na wszystkich lodach dla dzieci i materiałach POS Algidy umieszczone jest logo RMFK (responsibly made for kids), by ułatwić rodzicom i opiekunom ich identyfikację.
Algida nie tworzy też ani nie kieruje komunikatów do dzieci poniżej 16. roku życia – ani w mediach tradycyjnych ani w cyfrowych. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, coach żywieniowy, dziennikarka, a prywatnie mama.
- Portfolio Algida kids odpowiada na realne potrzeby konsumentów (dzieci), a także dba o komfort i zadowolenie shopperów (rodziców i opiekunów). Młodsi konsumenci uwielbiają słodkie przekąski i postaci z bajek, a my pamiętamy o zaleceniach żywieniowych. Odpowiednie oznakowanie opakowań daje pewność rodzicom, że sięgają po produkt godny zaufania – mówi Natalia Walencik, kids brand manager & EE lead Unilever Polska. - Produkty dla dzieci stały się złotym priorytetem Algidy. Wszystkie oznaczone są logo z napisem „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”. To nazwa kampanii parasolowej, oznaczająca proces odpowiedzialnego tworzenia oraz sprzedaży lodów, przy jednoczesnej odpowiedzialnej komunikacji marki i nowości.
Kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Za kreację, koncept kreatywny oraz kampanię w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue. Za działania media relations oraz współpracę z influencerami agencja Made in PR. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Unilever wprowadza nowe lody Algida dla dzieci. Ambasadorką Daria Ładocha