"Ważne, z kim podróżujesz" przekonuje PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT ruszyły z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “Ważne, z kim podróżujesz”. Nową platformę komunikacji przewoźnika, która ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo marki oraz podkreślać znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń zrealizowała agencja Grey Group Poland.
W nowej kampanii Polskie Linii Lotnicze LOT pokazują, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się pomiędzy destynacjami. To zdecydowanie coś więcej.
Marka uświadamia, że to, z kim podróżujesz ma ogromne znaczenie, gdyż linia lotnicza jest nie tylko przewoźnikiem, ale także prawdziwym towarzyszem spełniania podróżniczych marzeń.
- Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje - komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo.
Bohaterami członkowie personelu pokładowego
W spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego, których na co dzień można spotkać podczas rejsów PLL LOT. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem biura marketingu PLL LOT.
-Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
W kampanii wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które zmaksymalizują szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i digitalowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
Dołącz do dyskusji: "Ważne, z kim podróżujesz" przekonuje PLL LOT