LOT w wersji mobilnej
LOT wdraża wersję mobilną swojej nowej strony internetowej. - Dzięki temu klienci mogą nie tylko zarezerwować przelot, ale również hotel i samochód z wypożyczalni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektor marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT.
- Mamy dużo pomysłów i dużo niespodzianek dla klientów. Chcemy, by wiedzieli, że warto śledzić na bieżąco, co nowego dzieje się w LOT - przyznaje Dorota Haller, która od miesiąca odpowiada za wszystkie działania marketingowe i komunikacyjne LOT-u. Do jej obowiązków należy również rozwijanie produktu firmy, nadzór nad programami lojalnościowymi i sprzedażą internetową oraz call center.
Dyrektor marketingu twierdzi, że wszelkie działania podejmowane w LOT są podporządkowane aktywnej walce o pasażera. - Najważniejsze zadanie dla nas to zapewnianie pasażerom dostępności usług, odpowiedniej jakości obsługi oraz konkurencyjności ofert - tłumaczy Haller. LOT koncentruje się na indywidualnych potrzebach poszczególnych grup klientów, dostosowując do nich elementy swojej oferty. - Także kampanie budowane będą pod kątem konkretnych potrzeb zdefiniowanych grup Klientów - zapewnia Dorota Haller.
Z myślą o klientach firma uruchomiła niedawno nową stronę internetową www.lot.pl oraz przygotowuje się do wdrożenia jej wersji mobilnej. Nie rezygnuje także z licznych promocji tj. Companion fare, taryfa Promolot, a ostatnio przeprowadzono dwie edycje "Szalonej soboty" z dostępną przez jeden dzień w internecie obniżką cen taryf o połowę.
Dołącz do dyskusji: LOT w wersji mobilnej