Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata
Grupa Lotos przedłużyła o cztery lata umowę, w ramach której jest sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego oraz sponsorem głównym konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem. Firma współpracuje z PZN od ponad 15 lat.
- Z Polskim Związkiem Narciarskim od początku współpracujemy na wielu płaszczyznach. Przez te wszystkie lata udało nam się stworzyć naprawdę unikatową relację partnerską i to cały czas procentuje. Najlepszym tego przykładem jest fakt, że obecna kadra narodowa w większości składa się z wychowanków wspólnie stworzonego przez nas programu „Szukamy Następców Mistrza” - podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Grupy Lotos ds. korporacyjnych.
- W przypadku skoczków narciarskich ważne są nie tylko ich sukcesy sportowe, ale również ich postawa. Pamiętajmy, że dla wielu młodych Polaków są oni inspiracją i wzorem do naśladowania. Szacunek do ojczyzny, do naszych biało-czerwonych barw oraz to, co wielokrotnie podkreśla Kamil Stoch - że nie wstydzi się swojej wiary. Takie wartości w Lotosie cenimy i takie chcemy wspierać - dodaje.
W ramach współpracy logo Lotosu jest widoczne na strojach skoczków, biegaczek i biegaczy narciarskich, a także elementach oprawy konkursów skoków w Wiśle i Zakopanem. Natomiast zawodnicy, w ostatnich latach przede wszystkim skoczkowie, występują w reklamach firmy. Na początku br., przy okazji zimowych igrzysk olimpijskich, Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła promowali paliwo Lotos Dynamic Diesel.
Z kolei w ramach programu „Szukamy Następców Mistrza” Grupa Lotos wspiera coroczne turnieje Lotos Cup (cztery trzydniowe edycje zimowe), które od tego roku organizowane są również dodatkowo w wersji letniej. W każdej edycji bierze udział około 200 młodych skoczków narciarskich z kilkunastu polskich klubów oraz z zagranicy. Lata temu w tych zawodach startowali Maciej Kot i Dawid Kubacki, obecnie czołowi polscy skoczkowie.
- Współpracujemy z Lotosem od ponad piętnastu lat. Poznaliśmy się przez ten czas i mogę o tej współpracy wypowiadać się w samych superlatywach - mówi Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. - Lotos zawsze był dobrym i pewnym partnerem. Zresztą mam nadzieję, że my jesteśmy takim samym dla tej firmy. Były momenty, kiedy nasi skoczkowie osiągali trochę mniej sukcesów, kiedy wydawało się, że wielkie wyniki już nie wrócą, ale nawet wtedy skoki budziły zainteresowanie, a koniec końców Polacy wracali na szczyt. We wszystkich tych chwilach Lotos był z nami i bardzo sobie to cenimy - dodaje.
PZN z innymi sponsorami, Lotos sponsoruje innych sportowców
Polski Związek Narciarski wspierają również Grupa Azoty (jako główny partner), Renault (jako główny sponsor), Tauron (jako partner polskiej narciarstwa alpejskiego), Sixt ren a car (jako partner transportowy) oraz 4F (jako oficjalny sponsor). Obecnie trwa kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot.
Z kolei Grupa Lotos sponsoruje m.in. piłkarską reprezentację Polski (od początku 2015 roku jest sponsorem głównym, na początku br. przedłużono umowę o cztery lata), kierowcę rajdowego Kajetana Kajetanowicza (wiosną br. przedłużono tę umowę) oraz kierowcę rajdowego Roberta Kubicę (roczną umowę zawarto w marcu br., Kubica jest ambasadorem marketingowym produktów Lotos Dynamic).
Sponsorowani przez firmę zawodnicy występowali w ostatnich latach w jej kampaniach reklamowych, w których rolę narratora spotów odgrywał dziennikarz naukowy Tomasz Rożek, znany głównie z programu „Sonda 2” w TVP1.
Dołącz do dyskusji: Lotos sponsorem generalnym Polskiego Związku Narciarskiego przez kolejne cztery lata