Lotos chce zbadać sponsoring sportu i kultury
Grupa Lotos zaprosiła firmy badawcze do składania ofert dotyczących badania sponsoringu sportu w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Lotos chce nawiązać współpracę z firmą badawczą, która dostarczy mu wyniki badań syndykatowych dotyczących sponsoringu sportu i kultury w Polsce w 2022 roku.
Więcej szczegółów na ten temat nie udało nam się ustalić.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przypomnijmy, że Grupa Lotos jest sponsorem m.in. polskiej reprezentacji piłkarskiej, Polskiego Związku Tenisowego, Polskiego Związku Narciarskiego, Huberta Hurkacza, Tour de Pologne, Akademickiego Związku Sportowego.
Firma w obszarze kultury sponsoruje m.in. Operę Bałtycką w Gdańsku, Gdański Teatr Szekspirowski, Festiwal Polskich Filmó Fabularnych czy Ladies Jazz Festival.
Dołącz do dyskusji: Lotos chce zbadać sponsoring sportu i kultury