Lubella reklamuje Mlekołaki bez oleju palmowego i syropu glukozowego
Ruszyła kampania płatków śniadaniowych dla dzieci Lubella Mlekołaki (Maspex Wadowice). W nowym składzie produkt nie zawiera syropu glukozowego i oleju palmowego. Akcję przygotowały GDP Agency, Trzask i Starcom.
Przygotowany na potrzeby akcji 30-sekundowy spot telewizyjny akcentuje przede wszystkim nowy skład Mlekołaków. Skład płatków oparto na naturalnych składnikach - zbożach, miodzie i kakao. "Z Tobą o każdej porze" - kończy reklamę hasło.
Spot emitowany będzie również w serwisach VOD. Komunikację uzupełnią działania w digitalu, aktywności PR oraz wsparcie w punkcie sprzedaży.
Agencją odpowiedzialną za kreację jest GPD, za działania w internecie odpowiada Trzask. Media zaplanował i kupił Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lubella reklamuje Mlekołaki bez oleju palmowego i syropu glukozowego