Lubella: Pewność efektu od 125 lat (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lubelli. Akcję pod hasłem „Pewność efektu od 125 lat” przygotowały agencja reklamowa Euro RSCG i dom mediowy ZenithOptimedia.
Startująca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Lubelli pokazuje „magiczny świat mąki”, podkreślając, że ta marka obejmuje nie tylko makarony, lecz również płatki, musli, paluszki i mąki. Przekaz pod hasłem „Pewność efektu od 125 lat” akcentuje bogatą tradycję Lubelli gwarantującą satysfakcję jej konsumentom.
W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Lubella: Pewność efektu od 125 lat (wideo)