Nowa kampania Lubisiów podkreśla ich uproszczone skład
Mondelēz International rusza z komunikacją reklamową ciastek Lubisie, informującą o uproszczonych składach produktów.
Od teraz na opakowaniach Lubisiów będzie znajdować się lupka z wyraźnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach, np. jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International.
Lubisie zyskały nową szatę graficzną z hasłami „tylko naturalne aromaty” oraz „bez barwników i substancji konserwujących”. Marketer podkreśla też, że jego produkty są wypiekane, a nie smażone.
- Coraz bardziej świadomi konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład przekąsek, zwłaszcza w przypadku produktów wybieranych dla dzieci. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie lupki ze składnikami, ponieważ zależało nam na tym, aby informacja o prostej recepturze ciastek Lubisie była jasna i czytelna dla rodziców - mówi Joanna Serwaczyńska, junior brand manager belVita & Lubisie, Mondelez Polska.
W kwietniu w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Lubisiów podkreśla ich uproszczone skład