“Ludzie Chudego” z dużym spadkiem widowni i wpływów z reklam
Druga seria kryminalno-komediowych “Ludzi Chudego” miała o ponad milion widzów mniej niż pierwsza i przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Polsatu. O ponad 7 mln zł spadły też wpływy reklamowe. Serial znika z anteny.
Średnia oglądalność drugiego sezonu produkcji, nadawanej w czwartki o 20.00, wyniosła 1,25 mln widzów, co dało Polsatowi zaledwie 8,12 proc. udziału w grupie 4+ i 10,26 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meauserement dla Wirtualnemedia.pl. To zdecydowanie mniej niż miała pierwsza seria pokazywana jesienią ub.r. w niedziele o 20.00. Oglądało ją bowiem 2,34 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 14,19 proc. i 18,80 proc. (poznaj szczegóły).
W czasie nadawania “Ludzi Chudego” Polsat zajmowął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP 1, która nadawała w tym czasie “Sport”, ”Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co dawało jej aż 26,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (18,67 proc.), na podium znalazła się też TVP 2 (15,39 proc.).
Wpływy reklamowe z drugiego sezonu serialu wyniosły 12,6 mln zł. Pierwsza seria przyniosła z reklam aż 20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Z danych telemetrycznych wynika, że “Ludzi Chudego” śledzili głównie mężczyźni, osoby w wieku 10-15 lat i ci między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Jak informowaliśmy we wtorek, Polsat nie planuje nakręcenie trzeciego sezonu “Ludzi Chudego” (więcej na ten temat).
Widownia “Ludzi Chudego” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
01-09-2011 | 1 635 948 | 11,98% | 13,81% |
08-09-2011 | 1 220 439 | 8,13% | 10,01% |
15-09-2011 | 1 258 675 | 8,27% | 9,77% |
22-09-2011 | 1 302 309 | 8,54% | 11,43% |
29-09-2011 | 1 115 829 | 7,27% | 9,35% |
06-10-2011 | 1 118 337 | 7,20% | 9,50% |
13-10-2011 | 1 259 894 | 7,98% | 9,39% |
20-10-2011 | 1 039 290 | 6,70% | 7,75% |
27-10-2011 | 1 354 532 | 8,52% | 11,78% |
03-11-2011 | 1 196 654 | 7,50% | 9,81% |
10-11-2011 | 1 218 557 | 7,99% | 10,88% |
17-11-2011 | 1 385 482 | 8,68% | 10,82% |
24-11-2011 | 1 129 252 | 7,22% | 9,58% |
Średnia | 1 248 863 | 8,12% | 10,26% |
Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 4 064 173 | 26,39% | 21,68% |
TVN | 2 875 773 | 18,67% | 18,42% |
TVP 2 | 2 370 380 | 15,39% | 14,86% |
Polsat- Ludzie... | 1 248 863 | 8,12% | 10,26% |
Profil widowni “Ludzi”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 48,63% | 101 |
Kobiety | 51,37% | 99 | |
Wiek | 4-9 | 2,70% | 45 |
10-15 | 6,75% | 100 | |
16 - 19 | 4,13% | 74 | |
20 - 24 | 4,46% | 57 | |
25 - 29 | 7,76% | 87 | |
30 - 34 | 8,88% | 107 | |
35 - 39 | 8,20% | 111 | |
40 - 44 | 7,76% | 121 | |
45 - 49 | 9,68% | 141 | |
50 - 54 | 12,43% | 154 | |
55 - 59 | 8,74% | 113 | |
60 | 18,49% | 92 | |
Wlk. miasta | Wieś | 47,04% | 120 |
< 50 tys. | 25,17% | 105 | |
50-100 tys. | 9,99% | 116 | |
100-200 tys. | 5,09% | 63 | |
> 200 tys. | 12,72% | 63 | |
Zawód | Top management | 7,24% | 83 |
Pracownicy średniego szczebla | 11,33% | 75 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 27,31% | 137 | |
Emeryci | 28,39% | 111 | |
Inni | 25,74% | 84 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 58,49% | 130 |
Średnie | 23,60% | 80 | |
Wyższe | 8,46% | 67 | |
Inne | 9,45% | 74 |
Dołącz do dyskusji: “Ludzie Chudego” z dużym spadkiem widowni i wpływów z reklam
Szkoda,że glupcy chcą
zlikwidować.