Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Pawła Prusa
Luiza Jurgiel-Żyła została wspólniczką agencji Flynn. Eksperci komunikacji, której właścicielem jest Paweł Prus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ekspertka objęła 50 proc. udziałów. Jurgiel-Żyła i Prus będą prowadzić firmę w modelu znanym m.in. z kancelarii prawnych.
Luiza Jurgiel-Żyła w ostatnim czasie była szefową PR w agencji N42 Group. W środowisku jest znana ze swojego zaangażowania na rzecz rozwoju branży public relations, od ponad 15 lat związana jest z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations (była jego prezeską). Z kolei Paweł Prus to ekspert z zakresu komunikacji, który oprócz własnej działalności agencyjnej współprowadzi niezależny think-tank Instytut Zamenhofa, skupiony na branży mediów. Wspólnota wartości stała się łącznikiem w relacjach zawodowych – twierdzą wspólnicy Flynn. Eksperci komunikacji.
– Wierzymy w efekt synergii – to wtedy powstają najlepsze efekty. Luiza poszukiwała drogi, by pozostać PR-owcem z krwi i kości, blisko klientów i różnych wyzwań, ale nie chciała zostać freelancerką czy doradczynią. Paweł natomiast rozwinął swoją agencję i był gotowy na skalowanie na nowe branże, lecz potrzebował partnera lub partnerki, który wziąłby równą odpowiedzialność za biznes i utrzymał standardy, a także wsparł go w prowadzeniu zespołu – mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus.
Nietypowy model agencji
– Wierzymy, że nasza praca to służba na rzecz lepszej komunikacji. Chcemy dbać o wysokie standardy w ekosystemie medialnym, promując właściwe postawy i wzorce. Poznaliśmy się, obserwując swoje bezkompromisowe wypowiedzi na temat etyki w mediach branżowych, a pierwsze rozmowy dotyczyły współpracy w tym zakresie – dodają wspólnicy Flynn. Eksperci komunikacji.
Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus przyjęli nietypowy jak na standardy rynku usług PR model funkcjonowania – partnerstwo znane z kancelarii prawnych, gdzie równorzędni wspólnicy na co dzień zajmują się pracą dla klientów.
– Nasz model pracy przypomina strukturę kancelarii prawnych. Eksperci osobiście opiekują się klientami, ustalają ich potrzeby i zarządzają strategiami, podczas gdy reszta zespołu wspiera nas operacyjnie, przygotowując materiały, prowadząc research i organizując eventy. Taki model zapewnia wysoką jakość obsługi i odpowiedzialność za realizowane działania – wyjaśnia Paweł Prus.
Luiza Jurgiel-Żyła dodaje: - U kluczowych klientów działamy jako zewnętrzni doradcy, przejmujący odpowiedzialność za cały proces komunikacyjny, zapewniając płynność i skuteczność działań w mediach. Gdy w zespole klienta potrzebne jest również wsparcie marketingowe, włączamy osoby odpowiedzialne za ten obszar, pilnując jednak, aby ekspert komunikacji zawsze czuwał nad spójnością przekazów.
Do tej pory Flynn specjalizowała się w obsłudze klientów z branży Tax & Legal oraz firm działających w sektorach regulowanych. Dołączenie Luizy Jurgiel-Żyły rozszerzy wachlarz kompetencji o kolejne branże. – Nasze kompetencje i doświadczenia z różnych branż doskonale się uzupełniają, co pozwala nam zaoferować klientom całe spektrum usług komunikacyjnych: od PR korporacyjnego, przez PR kryzysowy, po działania z obszarów Public Affairs czy Community Relations– mówią portalowi Wirtualnemedia.pl wspólnicy agencji.
Luiza Jurgiel-Żyła objęła 50 proc. udziałów w agencji Flynn. Eksperci komunikacji w październiku br.
Dołącz do dyskusji: Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Pawła Prusa