Łukasz Dach design leaderem w Harbingers
Pracę jako design leader w agencji performance marketingu Harbingers zaczął Łukasz Dach. Wcześniej był zawiązany m.in. z Grupą Interia.
Dach odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.
- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować - uzasadnia swoje przejście do agencji.
Poprzednio przez 9 lat pracował w Grupie Interia. Odpowiadał tam za rozwój graficzny serwisów i aplikacji mobilnych oraz przygotowywanie kreacji reklamowych. Wcześniej przez cztery lata był związany z niewielką agencją reklamową, zaczynał w niej jako grafik, a potem został dyrektorem artystycznym.
Realizował projekty dla takich marek jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan.
- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna - to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również partnerzy Harbingers - przekonuje Piotr Kwinta, performance director w agencji.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Dach design leaderem w Harbingers