SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Goździor dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce

Dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce został Łukasz Goździor. Będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i PR-owe nowego wyłącznego dystrybutora tych marek na rodzimym rynku - Inchcape JLR Poland.

Łukasz GoździorŁukasz Goździor

Głównym zadaniem Łukasza Goździora będzie wprowadzenie nowego dystrybutora - Inchcape JLR Poland - na polski rynek oraz wzmocnienie wizerunku i udziału w rynku marek Jaguar i Land Rover w kraju.

Inchcape JLR Poland nowym dystrybutorem Jaguar i Land Rover

Na początku grudnia Jaguar Land Rover (JLR) ogłosił utworzenie spółki joint venture z globalnym dystrybutorem i sprzedawcą samochodów, firmą Inchcape plc.  Powstała spółka Inchcape JLR Poland jest wyłącznym dystrybutorem marek Jaguar i Land Rover w Polsce.

Łukasz Goździor związany jest z Inchcape od 2017 roku, kiedy to objął stanowisko szefa działu marketingu BMW Inchcape Polska. Wcześniej odpowiadał m.in. za wdrożenie strategii marki Poznań oraz Konsorcjum Marki Poznań, będąc dyrektorem biura promocji Poznania. Był też dyrektorem fundacji Marka dla Polski.

W 2019 r. został awansowany na stanowisko marketing director Inchcape Northern Europe Distribution. W tym czasie był odpowiedzialny za strategię oraz zarządzanie działaniami marketingowymi kilku czołowych marek samochodowych reprezentowanych przez Inchcape w Europie Północnej, takich jak: Jaguar, Land Rover, Mazda, Ford i Mitsubishi.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Goździor dyrektorem marketingu Jaguara i Land Rovera w Polsce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
przystojniaczek albo też dobry fotograf i oświetleniowiec. dobra dupeczka:)
odpowiedź
User
Uważny widz
Nie znam gościa, a w takim wypadku liczy się pierwsze wrażenie. Efekt? Od tak marnie ostrzyżonego, nieogolonego, źle ubranego i dwuznacznie rozbawionego kolesia nie kupiłbym nawet plakatu Jaguara czy Land Rovera.
odpowiedź
User
.
Czy z nim czy bez niego sprzedaż będzie na tym samym poziomie więc po co ładować pieniądze w to stanowisko.
odpowiedź