Łukasz Kozłowski dyrektorem zarządzającym Initiative
Łukasz Kozłowski awansował na stanowisko managing directora agencji mediowej Initiative (Mediabrands), a Mateusz Koronkiewicz - na nowo utworzone stanowisko strategy directora.
Kozłowski objął stanowisko managing directora w agencji mediowej Initiative należącej do grupy Mediabrands. Dotychczas obowiązki te pełniła Monika Bronowska, CEO Mediabrands Poland i CEE. - Powierzenie Łukaszowi roli managing directora Initiative wynika uznania jego wysokich umiejętności managerskich, client service’owych, ogromnego doświadczenia i wiedzy rynkowej. Wierzę, że pod jego kierunkiem agencja wzmocni swoje kompetencje oraz zwiększy różnorodność i efektywność świadczonych usług - mówi Monika Bronowska.
Kozłowski od ponad pięciu lat związany jest z Initiative i grupą Mediabrands. W strukturach Initiative od początku odpowiadał za kompleksową obsługę i relacje z Orange Polska. Przez ostatnie 2 lata, jako account director, koordynował także współpracę z takimi klientami, jak m.in. BMW Polska, Tous czy Carlsberg. Ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-marketingowej. Poprzednio związany z m.in. agencją mediową Wavemaker (ówczesny MEC).
Nowy szef strategii
Mateusz Koronkiewicz z kolei awansował na nowo utworzone stanowisko strategy directora Initiative. Jego zadaniem będzie nadzorowanie wdrożeń i rozwoju produktów Initiative oraz bieżące, strategiczne wsparcie zespołów tej agencji. Całym zespołem strategii grupy Mediabrands niezmiennie kieruje Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer.
Mateusz Koronkiewicz ma bogate doświadczenie w pracy w zespole strategicznym, w tym tak ważnej teraz obszarze strategii digitalowej. W strukturach Mediabrands pracuje od pięciu lat. W ostatnich latach pracował dla takich m.in. klientów jak: Nestle Polska, Carlsberg, Rossmann, Johnson & Johnson, Grupa Bakoma, ETi oraz Colian.
Poprzednio, przez prawie 5 lat, związany był z Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. podczas Forum IAB.
Łukasz Kozłowski i Mateusz Koronkiewicz są członkami zarządu operacyjnego grupy Mediabrands, którą w Polsce i regionie CEE kieruje Monika Bronowska. W skład grupy wchodzą m.in. agencje mediowe UM i Initiative, agencja digitalowa Reprise, Matterkind oraz brandy UM Thrive (dedykowany obsłudze Nestle Polska) i Initiative Junior (dedykowany obsłudze LEGO).
Dołącz do dyskusji: Łukasz Kozłowski dyrektorem zarządzającym Initiative
Właściwa osoba na właściwym miejscu.
Powodzenia Łukasz!