Lurpak wraca z kampanią „Dobra Kuchnia zasługuje na Lurpak"
Po kilkuletniej przerwie duńska marka masła Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. Przygotowały ją Isobar Polska i Carat Polska.
Kampania wizerunkowa marki Lurpak zachęca do gotowania w zaciszu własnego domu, w naturalny sposób powiązanego z okresem przedświątecznym i towarzyszącymi mu przygotowaniami.
Lurpak z kampanią przed świętami wielkanocnymi
Działania z wykorzystaniem 30-sek. i 15-sek. spotów startują 16 marca i komunikowane będą w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz za pośrednictwem stacji tematycznych Polsatu i kanałów z portfolio Premium TV (TVN). Kampania telewizyjna potrwa do 12 kwietnia.
Wsparciem działań w telewizji będą emisje na nośnikach DOOH oraz POS w wybranych sklepach sieci handlowych Carrefour i Auchan, które będą trwały od kwietnia do maja. Dodatkowo zaplanowano reklamy w kinach sieci Multikino.
Lurpak promuje się nie tylko na polskim rynku. Brytyjską wersję kampanii wyprodukowała Papaya Films, wyreżyserował Richa Halla. Reklama opowiada o gotowaniu z nietypowej perspektywy łyżki.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network. Dom mediowy Carat Polska zajął się opracowaniem pomysłu, strategii oraz realizacją działań, w tym planowaniem i zakupem mediów. O adaptację materiałów, key visuali oraz koncepcję haseł do kampanii i przeprowadzenie działań w social media dba Isobar Polska.
Dołącz do dyskusji: Lurpak wraca z kampanią „Dobra Kuchnia zasługuje na Lurpak"