LV BET z nowym logo, zmiany w serwisie internetowym
Firma bukmacherska LV BET zaczęła wprowadzać na polskim rynku nową identyfikację wizualną, której główny element to logo. Modyfikowany jest też wygląd jej strony internetowej.
Nowa identyfikacja wizualna w listopadzie ub.r. została już wprowadzona przez LV BET na rynku niemieckim i brytyjskim. Firma przygotowała ją we własnym zespole graficznym.
- Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników - opisuje Łukasz Kieza, country manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.
Nowe logo, nowa identyfikacja wizualna ➡ to dopiero początek zmian, które Was czekają w 2⃣0⃣1⃣9⃣ i ułatwią granie z nami❗ 👊
— LV BET (@LVBETpl) 31 stycznia 2019
➡ https://t.co/TKq3vEyhDi pic.twitter.com/AzZya3W9Vb
Nowe logo LV BET od lutego będzie widoczne na obiektach i strojach klubów sportowych (głównie piłkarskich) sponsorowanych przez firmę. Spółka jest sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec
W kolejnych miesiącach identyfikacja wizualna będzie sukcesywnie wprowadzana w punktach stacjonarnych LV BET.
Poprzednie logo LV BET:
LV BET wprowadza też zmiany w swoim serwisie internetowym. - Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET - zapowiada Łukasz Kieza.
Dołącz do dyskusji: LV BET z nowym logo, zmiany w serwisie internetowym
Marka kojarzy mi się hazardem, a ten tylko źle. Firma wyrwala dzieciom instalacje spruskujaca boisko juniorskie w Tomaszowie Mazowieckim. Na złość, po zakończeniu sponsorowana lokalnego klubu Lecha 1923. Także żenua. Ci ludzie z "wyższego zarządu" u nich... No myślę o nich tak samo jak Kaczyńskim o tym od sklepów CCC. Do pracy do nich nie pójdę, choćbym miał żreć trawę. I nigdy nie pracowałem ani dla nich, ani u nich.
Filozofia prowadzenia tej firmy czyli umcy umcy umcy umc, a jeśli jest problem to na chama na rympal, to jest odczuwalne w każdym monopolowym który jest ich, albo franczyzą z ich logo.