„Łyk optymizmu” reklamuje Lipton Yellow Label (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa herbaty Litpon Yellow Label. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają DDB Warszawa, CutCut oraz PHD Media Direction.
Rozpoczęta właśnie kampania Lipton Yellow Label ma charakter wizerunkowy. Reklama przekonuje, że herbata Lipton rozjaśnia każdy dzień i pozwala czerpać radość z prostych przyjemności. Przekaz jest skierowany głównie do młodych osób.
Reklama do końca lutego emitowana będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Kreację spotu przygotowała agencja DDB Warszawa, wyreżyserował go Paweł Borowski, a wyprodukował dom produkcyjny CutCut. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
Polska reklama zostanie zaadaptowana na kilka innych rynków: litewski, łotewski, estoński i mołdawski. W wybranych krajach pojawią się również materiały POS.
Dołącz do dyskusji: „Łyk optymizmu” reklamuje Lipton Yellow Label (wideo)