SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” straciło 800 tys. widzów

Serial „M jak miłość” gromadzi od początku 2011 roku średnio 7,84 mln widzów, czyli mniej o 800 tys. niż rok wcześniej. Mimo spadku TVP 2 pozostaje liderem rynku.

Produkcja zapewnia TVP2 średnio 46,44 proc. udziału w grupie 4+ oraz 41,95 proc. udziału w grupie 16-49. To najgorszy wynik serialu od sześciu lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

 

M jak Miłość
I-IV AMR SHR % AMR/ 16-49 SHR/ 16-49
2006 10587724 60,27% 4699249 59,57%
2007 9768090 56,71% 4040086 54,78%
2008 9230089 56,76% 3599999 53,19%
2009 8323070 49,13% 3383663 45,08%
2010 8653273 51,31% 3611336 47,89%
2011 7836332 46,44% 3010359 41,95%


Serial pozostaje bezkonkurencyjnym liderem swojego pasma. Druga pozycja, w trakcie nadawania „M jak Miłość”, przypada Polsatowi z 2,18 mln widzów i 12,9 proc. udziału w grupie 4+. 

Stacje AMR SHR% SHR/16-49
TVP2 7836332 46,44% 41,95%
POLSAT 2176110 12,90% 16,88%
TVN 1971059 11,68% 10,88%
TVP1 1638974 9,71% 9,03%


Najwięcej widzów w tym roku zgromadził, jak dotąd, odcinek wyemitowany 18 stycznia - zobaczyło go 8,41 mln widzów (49,1 proc. udziału w rynku).
 

TOP10 – 2011 AMR SHR %
Data Grupa 4+
18-01-2011 8406544 49,10%
11-01-2011 8405093 49,22%
10-01-2011 8400610 50,48%
07-03-2011 8310401 47,53%
17-01-2011 8298649 47,93%
03-01-2011 8206303 48,06%
31-01-2011 8187961 47,87%
01-02-2011 8174459 48,21%
22-03-2011 8107700 49,20%
22-02-2011 8096693 47,06%


„M jak Miłość” śledzą przede wszystkim kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia- wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,70% 68
Kobiety 67,30% 130
Wiek  4-9 2,11% 36
 10-15 3,48% 51
16 - 19 2,66% 48
20 - 24 2,94% 37
25 - 29 5,64% 63
30 - 34 6,94% 84
35 - 39 7,68% 104
40 - 44 6,19% 97
45 - 49 6,32% 92
50 - 54 9,54% 119
55 - 59 10,92% 141
60+ 35,58% 176
Wlk. miasta Wieś 43,08% 110
< 50 tys. 24,67% 103
50-100 tys. 8,32% 97
100-200 tys. 6,79% 84
> 200 tys. 17,14% 85
Zawód Top management 7,55% 87
Pracownicy średniego szczebla 15,30% 102
Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,38% 82
Emeryci 42,86% 167
Inni 17,92% 58
Wykształcenie Podstawowe 51,11% 113
Średnie 30,11% 102
Wyższe 13,20% 105
Inne 5,58% 44


Aktualnie serial nadawany jest dwa razy w tygodniu – w poniedziałki i wtorki o 20.45.

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło 800 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m jak m
emeryci ze wsi wyksz podstawowe ale widownia
0 0
odpowiedź
User
durioska
Ale zdjęcie daliście... Rozumiem, że serial nie jest pierwszych lotów, ale jako strona o mediach powinniście dać jakieś bardziej aktualne zdjęcie z materiałów prasowych...
0 0
odpowiedź
User
gosc
To,że od początku roku to pisze(można wywnioskować,że od 1 odcinka wyemitowanego w tym roku),ale do kiedy?
Myślę,że do wtorku 19 kwietnia,ale dokładnie nie wiem bo nie jest napisane.
Proszę o tę drobnę poprawkę oraz prosiłbym o zastąpienie tabeli z top 10 odcinkami na tabelę z wszystkimi odcinkami serialu z tego okresu(styczeń-kwiecień 2011) oraz także o udziały 16-49.
prośbę motywuję tym,że nigdzie nie ma danych z wszystkich oidcinków z osobna jakiegoś programu ( tylko u Państwa jest najlepiej,bo są te topy ale one nie mówią o faktycznych wynikach i prosiłbym o dane z wszystkich odcinków)
0 0
odpowiedź