„M jak miłość” zyskało widzów w nowym sezonie, TVP2 zdecydowanym liderem
21. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,04 mln widzów, o 60 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 5 do 20 września 2021 roku wyniosła 3,04 mln osób. Przełożyło się to na 22,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 20 września br. Przed telewizorami zgromadził 3,22 mln oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” zyskało 60 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 6 do 21 września 2021 roku) produkcję śledziło średnio 2,98 mln osób, co przekładało się na 22,40 proc. udziału w 4+, 21,45 proc. w 16-49 oraz 19,48 proc. w 16-59.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49.
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” zyskało widzów w nowym sezonie, TVP2 zdecydowanym liderem