SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ilu widzów ogląda program „Daję słowo” Macieja Orłosia?

Nowy program Macieja Orłosia „Daję słowo”, po trzech tygodniach od premiery, ogląda w TVP1 średnio 620 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów przyciągnęła przed ekrany premiera. 

Maciej Orłoś Maciej Orłoś

Program „Daję słowo” emitowany jest na antenie telewizyjnej Jedynki w niedzielne popołudnia o godz. 17.35. Do tej pory - między 6 a 27 października br. - ukazały się trzy odcinki nowego programu TVP1, które obejrzało średnio 620 tys. widzów. Zapewniło to Jedynce udział w telewizyjnym rynku na poziomie 6,11 proc. w gronie wszystkich widzów i 2,79 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Czytaj także: Program Macieja Orłosia zadebiutuje w TVP później

Najwięcej odbiorców miała premiera programu. Pierwszy odcinek „Daje słowo”, którego bohaterką była Irena Santor, zobaczyło 777 tys. widzów. Ubiegłej jesieni Jedynka nadawała w tym paśmie powtórki teleturnieju “Wiesz, czy nie wiesz?”, który miał swoją premierę w marcu 2023 roku.

„Daję słowo” jest jedną z nowości w jesiennej ramówce TVP. Program jest zapisem rozmów Macieja Orłosia z wybitnymi osobistościami świata polskiej kultury i sztuki, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, wspomnieniami i zabawnymi anegdotami. Opowieści gości Macieja Orłosia ilustrują dodatkowo felietony i archiwalne materiały. Do tej pory, poza wspomnianą Ireną Santor, bohaterami programu byli także Włodzimierz Ziętarski oraz jego przyjaciele Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk, a także Marian Opania. 


 

Dołącz do dyskusji: Ilu widzów ogląda program „Daję słowo” Macieja Orłosia?

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
z
Program orła Macieja Orłosia (w wieku mocno zasłużonym) ale jak życie pokazuje "stary człowiek i morze" zbiera 6% udziału w rynku w prime time - śmiech, żal i żałość. Maciej - po co na stare lata? Na wolnym rynku nie znaczyłeś nic... po co wracasz do ludzkich koszmarów
52 12
odpowiedź
User
Klara
Estetyka programowa głębokich lat 90tych XX w. Idealnie dopasowane do Muzyki na dobry wieczór, 100 pytań do, Młodzież kontra, No…wiadomo. Widać gdzie zatrzymał się Zieliński z Sygutem
43 6
odpowiedź
User
riki
Estetyka programowa głębokich lat 90tych XX w. Idealnie dopasowane do Muzyki na dobry wieczór, 100 pytań do, Młodzież kontra, No…wiadomo. Widać gdzie zatrzymał się Zieliński z Sygutem
Sławek chyba w "Domu Chłopa" lub w "Ustach Mariana"
19 6
odpowiedź