Maciej Turchan szefem PR i marketingu Superligi
Maciej Turchan objął stanowisko PR & marketing managera w Superlidze - spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce - PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.
Maciej Turchan będzie odpowiadał za całość działań public relations Superligi, w szczególności za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem digital marketingu, a także aktywacje sponsoringowe.
Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami.
W Superlidze przejął zadania Moniki Kubackiej, która zdecydowała się na rozwój własnej agencji Race PR.
Maciej Turchan wcześniej freelancerem
Maciej Turchan ostatnie 3 lata spędził jako freelancer wspierający marki sportowe w zakresie public relations oraz digital marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych.
Prowadził działania z zakresu PR i obsługi social mediów w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował również z warszawską agencją reklamową One House.
W latach 2017-2019 pracował jako head of communications w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych w kanałach Digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.
Dołącz do dyskusji: Maciej Turchan szefem PR i marketingu Superligi