Magazyn “Classicauto” w nowej szacie i bardziej lifestylowy
Od wydania wrześniowego, które trafi na rynek 31 sierpnia br., miesięcznik o klasycznych samochodach “Classicauto” (Stratos Concept) poszerzy się o treści lifestylowe i zyska nową szatę graficzną. Zwiększy się też objętość pisma i jego cena.
- Klasyczne i zabytkowe samochody stały się częścią stylu życia. Dlatego “Classicauto” wzbogaci się o treści lifestylowe, jak ikony polskiego designu, gadżety związane z motoryzacją (zarówno współczesne jak i klasyczne) oraz specjalny dział będzie poświęcony filmom samochodowym - zapowiada Igor Jurecki, prezes wydawnictwa Stratos Concept. W magazynie pojawią się także testy klasycznych samochodów, na łamach tytułu będzie ponadto więcej wywiadów z ludźmi znanymi z pasji do aut.
Miesięcznik zyska nową szatę graficzną - zmieni się okładka, logo i układ treści. - Nowy layout będzie bardziej elegancki, lepiej pasujący do głównego założenia “Classicauto”: przyjemności obcowania z klasycznym samochodem - mówi nam Jurecki. Nową szatę przygotował dyrektor artystyczny “Classicauto” Michał Szewczyk we współpracy z redaktorem naczelnym miesięcznika Wojciechem Jureckim.
Pismo będzie drukowanym na grubszym papierze i będzie mieć większy format (220 x 295 mm). Jego objętość wzrośnie o 16 stron - do 100. Z 11,99 zł do 13,99 zł podniesiona zostanie cena magazynu. Wrześniowe wydanie “Classicauto” ukaże się 31 sierpnia br. w nakładzie wynoszącym 15 200 egz.
Odświeżenie pisma wspierać będzie promocja w punktach sprzedaży detalicznej i w portalach motoryzacyjnych oraz dodatkowo podczas związanych z motoryzacją eventów.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Classicauto” w kwietniu br. wyniosła 7 997 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Classicauto” w nowej szacie i bardziej lifestylowy
To jest co prawda "inny samochodowy świat", ale tu jest też Polska rzeczywistość.