Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w I kwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł (mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o 5,86 mln zł ).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku
483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | I-III.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 483 152 909 zł |
TELE TYDZIEŃ | 20 824 281 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 19 882 940 zł |
POLITYKA | 17 371 850 zł |
VIVA | 16 320 492 zł |
WPROST | 14 580 013 zł |
Rok / Miesiąc | I-III.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 522 945 879 zł |
TELE TYDZIEŃ | 24 679 184 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 24 204 301 zł |
POLITYKA | 23 232 750 zł |
WPROST | 22 224 795 zł |
VIVA | 17 477 106 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam