SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio

Nową brand manager stacji radiowej Meloradio (Eurozet) została Magdalena Komar-Jakubowska.

Magdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedIn Magdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedIn

Magdalena Komar-Jakubowska będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową i promocyjną marki Meloradio, należącej do Eurozetu.

W Grupie Eurozet Komar-Jakubowska pracuje od 10 lat. Początkowo zajmowała się promocją i lokalnymi akcjami specjalnymi Planety FM Łódź i Radia ZET Gold Łódź. We wrześniu 2017 roku awansowała na stanowisko starszego specjalisty w dziale sponsoringu i akcji specjalnych.

Pracę w mediach zaczynała w 2007 roku w dziale promocji stołecznego wydania "Gazety Wyborczej". Pracowała m.in. w działach marketingu i sprzedaży w branżach deweloperskiej i reklamowej.

W 2019 roku uśredniony dzienny zasięg stacji Meloradio wyniósł 1,1 proc. - najwięcej w historii nadawania (za Radio Track Kantar Polska, opracowanie Wirtualnemedia.pl).

 

Dołącz do dyskusji: Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawy
Co to wniesie do słabo radzącego sobie na rynku radiowym Meloradia?
0 0
odpowiedź
User
Maxi
Jakiś czas temu playlista została odświeżona. Pojawiło się więcej nowszych kawałków i ogólnie jest trochę dynamicznej. To raczej dobry ruch, bo poprzednia oferta muzyczna bardziej nadawała się dla osób cierpiących na bezsenność albo na stypę.
0 0
odpowiedź
User
Abc
No tak Maxi, Ty byś pewnie chciał, żeby to było kolejne radio z wielu z jakims łomotem muzycznym. Na szczęście nie jest
0 0
odpowiedź