Magdalena Talma head of sales w Polskiej Lidze Esportowej
Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales and partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Wcześniej przez 3 lata pracowała jako sales director grupy LTTM.
Talma w 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw była group sales manager, a później head of sales. W 2020 roku objęła stanowisko sales director grupy LTTM, skąd po trzech latach przechodzi do Polskiej Ligi Esportowej.
- Bardzo się cieszę, że Magda dołączyła do zespołu Polskiej Ligi Esportowej. To niezwykle wartościowe wzmocnienie naszej drużyny sprzedażowej i jestem pewien, że wniesie do PLE dużo świeżej energii. Magda ma bogate doświadczenie i historię wyników, co na pewno przełoży się na rozwój Polskiej Ligi Esportowej - mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
Magdalena Talma za Aleksandrę Marciniak
W PLE Magdalena Talma zastąpi na tym stanowisku Aleksandrę Marciniak. Będzie zarządzać zespołem sprzedaży, nadzorować realizację sprzedażowej strategii organizacji i nawiązywać współprace z nowymi klientami. Talma będzie raportować do Pawła Kowalczyka, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
- PLE to kolejne wyzwanie i nowe doświadczenia dla mnie. Zamierzam efektywnie wykorzystać posiadaną już wiedzę z zakresu sprzedaży, ale widzę też nowe możliwości realizacji i kreacji projektów z nowymi i dotychczasowymi klientami - mówi Magdalena Talma.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Polska Liga Esportowa to czołowy organizator rozgrywek esportowych w Europie Środkowo-Wschodniej, ściśle współpracujący z największymi producentami gier takimi jak Riot Games oraz czołowymi podmiotami sportowymi jak Polski Związek Żeglarski, Fortuna 1 Liga oraz PGE Polska Grupa Energetyczna. Łącznie w ekosystemie Polskiej Ligi Esportowej rywalizuje ponad 12 tysięcy zawodników.