145 tys. widzów „Magia nagości. Polska 2” w Zoom TV
Pierwsze trzy odcinki drugiego sezonu programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 145 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Zoom TV drugi sezon programu „Magia nagości. Polska” nadaje w piątki o godz. 23.00, począwszy od 25 lutego 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 11 marca wyniosła 145 tys. osób. Przełożyło się to na 2,12 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 210 tys. widzów.
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu „Magia nagości. Polska” emitowane od 3 do 17 września ub.r. śledziło 249 tys. osób. Przełożyło się to na 3,82 proc. udziału stacji w 4+, 4,15 proc. w 16-49 i 4,01 proc. w 16-59.
Premiery polskiej wersji „Magii nagości” mają kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.
Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
Gospodynią show jest aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”.
Dołącz do dyskusji: 145 tys. widzów „Magia nagości. Polska 2” w Zoom TV