Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV
Pokazany w piątek wieczorem w Zoom TV pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 240 tys. widzów. To najlepiej oglądany odcinek formatu w historii stacji.
W piątek, 3 września br. o godz. 23.00 Zoom TV pokazał pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska”. Średnia widownia emisji wyniosła 240 tys. osób. Przełożyło się to na 3,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę audycję oglądało średnio 512 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 185 tys., a w 16-59 - 265 tys.).
Debiut „Magia nagości. Polska” miał kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,55 proc., a w grupie 16-49 było to 0,57 proc.
Piątkowy debiut polskiej odsłony „Magii nagości” to również najchętniej oglądany odcinek w historii nadawania tego formatu w Zoom TV. Stacja zagraniczne edycje programu nadaje od 2019 roku, dotychczas najlepiej oglądany odcinek „Magii nagości” w historii Zoom TV pokazany został 28 lutego ub.r. (był to debiut drugiej niemieckiej odsłony show). Tego dnia cykl zgromadził 230 tys. widzów (2,98 proc. i 3,29 proc. udziału).
Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
Polską edycję programu - pod tytułem „Magia nagości. Polska” - zdecydowało się zrealizować Kino Polska TV dla naziemnego kanału Zoom TV. Jednocześnie jest to największa i zdecydowanie najdroższa produkcja w historii stacji.
Według założeń premierowe odcinki „Magia nagości. Polska” miały być emitowane w piątki o godz. 23.00, począwszy od 14 maja 2021 roku. Na kilka dni przed premierą Kino Polska TV poinformowało o nagłym przesunięciu premiery programu. - Jako nadawca kanału telewizyjnego Zoom TV podjęliśmy decyzję o odłożeniu w czasie premiery show randkowego „Magia nagości. Polska”, która zaplanowana była na antenie Zoom TV na dzień 14 maja br. - informował zarząd Kino Polska TV.
Gospodynią show została aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”. Zdjęcia do show odbywały się w kwietniu br. Zoom TV zapowiedział wyprodukowanie dwunastu 45-minutowych odcinków programu. Zlecenie realizowała spółka Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV