SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Majonez Kielecki przed Wielkanocą reklamuje się hasłem „Tradycyjnie doskonały!”

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" zaprezentowała nowy spot Majonezu Kieleckiego, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę. Aktywację zaplanowano na czas piku sprzedaży tego tradycyjnego, wielkanocnego dodatku do potraw. 

W nowym, 30-sekundowym spocie z hasłem przewodnim „Tradycyjnie doskonały”, firma prezentuje rzemieślniczy charakter wytwórstwa, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreślono w nim także niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od pokoleń – na co dzień, i od święta.

- W filmie promocyjnym nawiązujemy do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego. Mało kto wie, że to właśnie on wyznaczył drogę innym tego typu wyrobom w naszym kraju. Receptura Majonezu Kieleckiego była podwaliną Polskiej Normy Majonezu – mówi prezes zarządu WSP „Społem” Adam Jamróz.

 Premiera spotu planowana jest na początek marca. Majonez Kielecki rozpoczyna także wzmożone działania w pozostałych obszarach reklamowych. Oprócz telewizji, planowana jest obecność na platformach VOD, intensywna kampania reklamowa w prasie oraz współpraca z influencerami.

Za kreację i realizację spotu odpowiada krakowska agencja Optima Marketing Group.

Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki przed Wielkanocą reklamuje się hasłem „Tradycyjnie doskonały!”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl