Majowe „Moje Gotowanie” wsparte kampanią (wideo)
W środę 18 kwietnia ukazał się majowy numer miesięcznika „Moje Gotowanie” (G+J Polska). Wspiera go kampania promocyjna.
Akcja obejmuje telewizję (spoty na antenach TVN Style, Kuchnia+, Domo TV, Club TV, Zone Reality i Zone Romantica, sponsoring w Kuchnia+, TLC i Club TV), radio (Radio Wawa, Vox FM, Radio PLUS), prasę („Claudia”, „Gala”, „Moje mieszkanie”, linie specjalne „Mojego Gotowania”) oraz internet (kobieta.pl, mojegotowanie.pl). „Moje Gotowanie” promowane jest na nośnikach digital outdoor, należących do Platform Channel, oraz na nośnikach City Channel w autobusach. Za kreację i planowanie kampanii odpowiadał dział marketingu nadawcy.
Majowy numer miesięcznika „Moje Gotowanie” liczy 92 strony i kosztuje 7,99 zł.
Dołącz do dyskusji: Majowe „Moje Gotowanie” wsparte kampanią (wideo)