Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland
TikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikTok contest”. Do konkursu Make TikToks Awards Poland wpłynęło prawie 100 prac.
Swoje zgłoszenia do TikTok Awards Poland nadesłały m.in. Red Bull, Burger King, Miasto Łódź, Fiskas/Kasia, Tabletowo, JIFFY JOY FEST, Pasibus.
Konkurs skierowany był do pracowników branży marketingowej, a do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Zwycięzców poznamy już 17 marca o godz. 19:00 - podczas uroczystej gali. Wydarzenie odbędzie się w formie online. By wziąć w nim udział wystarczy zalogować się na stronie maketiktokscontest.pl.
TikTok rozda własne nagrody
Lista nominowanych w „Make TikToks Contest”:
Kategoria TikTok? To głupie?: Lidl, Krowarzywa, Mam prawo wiedzieć (Stowarzyszenie 61)
Kategoria TikTok? To chwilowa moda?: Kolejkowo, Wrocławskie Zoo, Plantwear
Kategoria TikTok to nie dla mojej marki?: Husqvarna Poland, Toma, Würth Polska,
- "Make TikTok contest” to nasz pierwszy konkurs dla branży marketingowej w Polsce. Tym bardziej niezwykle mnie cieszy, że otrzymaliśmy tak wiele inspirujących, spójnych z DNA TikToka zgłoszeń. Widzimy, że platforma zachęca do tworzenia kreatywnych treści nie tylko użytkowników TikToka, lecz także marki, które coraz lepiej rozumieją naszą platformę i chcą zaprezentować się w zupełnie inny sposób, docierając tym samym do nowej grupy odbiorców - mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nomiacje do Make TikToks Awards Poland