SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mała Moskwa” obniżyła wyniki Jedynki

Miniserial „Mała Moskwa”, emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory, oglądało 2,46 mln widzów, czyli mniej niż stacja miała w tym paśmie rok wcześniej. Jedynka przegrywała w czasie emisji serialu z TVN-em i Dwójką.

Udział TVP 1 w czasie nadawania serialu (zaczynał się o godz. 21.20, czyli po gromadzącej ponad 5,6 mln widzów „Blondynce”), wynosił 15,42 proc. w grupie 4+ i 10,57 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu stacja w tym paśmie miała 2,9 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,46 proc. i 13,93 proc.

W czasie emisji „Małej Moskwy” liderem była telewizja TVN, nadająca wówczas „Taniec z gwiazdami”, dzięki któremu miała 27,52 proc. udziału, na drugim miejscu znalazła się TVP 2 (filmy fabularne; 18,42 proc.). Zajmującej trzecią lokatę Jedynce udało się jednak pokonać Polsat, nadający wtedy „CSI: Kryminale Zagadki Miami” i „Kości”, co dawało mu 14,97 proc.

Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków miniserialu wyniosły 4,41 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Analizując profil widowni „Małej Moskwy” widać, że produkcję oglądały najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Od niedzieli 11 kwietnia br. w paśmie „Małej Moskwy” Jedynka pokazywać będzie serial „Sprawiedliwi” opowiadający o Polakach ratujących Żydów w czasie II wojny światowej. (więcej na ten temat).

Widownia „Małej Moskwy” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
07-03-2010 2 759 457 17,35% 12,15%
14-03-2010 2 402 726 15,08% 11,66%
21-03-2010 2 161 503 13,84% 8,50%
28-03-2010 2 552 047 15,49% 9,95%
średnia 2 463 593 15,42% 10,57%

 

Oglądalność serialu na tle konkurencji 

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 4 396 467 27,52%
TVP 2 2 941 852 18,42%
TVP 1 – Mała Moskwa 2 463 593 15,42%
Polsat 2 391 562 14,97%


Profil widowni produkcji

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 44,46% 92
  Kobiety 55,54% 107
Wiek  4-9 1,49% 25
   10-15 2,33% 33
  16 - 19 2,08% 36
  20 - 24 2,32% 28
  25 - 29 3,58% 40
  30 - 34 5,93% 73
  35 - 39 7,35% 104
  40 - 44 4,46% 69
  45 - 49 7,30% 102
  50 - 54 11,00% 133
  55 - 59 12,75% 168
  60+ 39,40% 202
Wlk. miasta Wieś 39,31% 101
  < 50 tys. 28,25% 117
  50-100 tys. 8,10% 94
  100-200 tys. 6,47% 81
  > 200 tys. 17,87% 88
Zawód Top management 9,36% 121
  Pracownicy średniego szczebla 14,54% 100
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,79% 83
  Emeryci 44,78% 180
  Inni 14,54% 45
Wykształcenie Podstawowe 45,78% 100
  Średnie 34,12% 115
  Wyższe 16,28% 142
  Inne 3,82% 29


 

Dołącz do dyskusji: „Mała Moskwa” obniżyła wyniki Jedynki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Bardzo słaba promocja i kiepska pora emisji.
0 0
odpowiedź
User
Mata
Podpisuję się pod komentarzem o fatalnej promocji, fatalnej godzinie emisji. Tak się nie robi dyrekcjo z TVP1
0 0
odpowiedź