Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński w adrino
Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński dołączyli do zespołu adrino, firmy technologicznej z kompetencjami agencji digital. Michał Karmiński i Mariusz Stelągowski awansowali.
Małgorzata Wojciechowska stanęła na czele działu Performance w adrino. Pierwsze, marketingowe doświadczenia, zdobywała w agencji Clickad na stanowisku new business managera. Po dwóch latach, jako business development manager, rozpoczęła pracę po stronie wydawcy parentingowego babyboom.pl. Następnie, przez ponad 3 lata zdobywała specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu efektywnościowego w międzynarodowej sieci afiliacyjnej CityAds, w której jako senior account manager koordynowała kluczowe projekty z branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz e-commerce.
W adrino, jako head of performance, będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie, nadzór i realizację strategii działań oraz kampanii wielokanałowych w oparciu o przyjęte KPI.
Do zespołu dołączyła również Magdalena Mrówczyńska, która wcześniej pracowała jako junior executive w domu mediowym Mindshare i była odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych.
W adrino jako account manager odpowiada za całościową obsługę domów mediowych (kontakt z klientami, sprzedaż kampanii display, rich mobile czy też m.in native i innych).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nowym junior account managerem w adrino został Michał Kaliński, który posiada ponad 6-letnie doświadczenie w obsłudze klientów, wcześniej związany głównie z branżą finansową oraz pracował jako new business manager w agencji Digital BrandAhead.
Kolejne awanse
Michał Karmiński związany wcześniej ze spółką Email Network awansował ze stanowiska head of sales na agency sales director adrino. Michał zarządzał będzie działem sprzedaży agencyjnej trzech spółek: adrino, Email Network oraz LeadR.
W branży pracuje już ponad 13 lat, zdobywając swoje doświadczenie między innymi w ARBOinteractive (komórka V2Media – pierwszej sieci reklamy video w Polsce), IDMnet (jako Head of Clipnet), czy też adQuota (sieć reklamy mobilnej). Od 2014 roku najpierw jako agency sales manager, następnie jako head of agency sales zajmował się stricte mailingami reklamowymi.
Mariusz Stelągowski awansował na nowo utworzone stanowisko creative directora Design Studio. Z adrino związany jest od 7 lat, najpierw jako samodzielny grafik, a od grudnia 2019 roku jako szef nowo utworzonego kilkuosobowego działu Design Studio. Mariusz odpowiedzialny jest m.in za nadzór kreatywny i produkcyjny nad projektami, tworzenie koncepcji kampanii digitalowych (m.in. mechanizmów rich mediowych) dla klientów spółki. Dodatkowo wspomaga pracę nad nowymi produktami i rozwiązaniami w pozostałych kreacjach reklamowych.
W branży reklamowej pracuje od blisko 13 lat. Zdobywał doświadczenie pracując m.in w GG Network jako art director oraz jako freelancer. Zrealizował setki kampanii reklamowych rich media m.in. dla takich marek, jak: Adamed Pharma S.A., Dermedic, Soraya, Bielenda, T-Mobile, Samsung, Electrolux, Peugeot, Mazda, iRobot, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Wojciechowska, Magdalena Mrówczyńska i Michał Kaliński w adrino