SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku

Dziewiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,88 mln widzów. To o 190 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.

fot.: Cezary Piwowarski/TVN fot.: Cezary Piwowarski/TVN

„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 17 września) wyniosła 2,87 mln osób, co przełożyło się na 21,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,75 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,03 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek talent-show.

Odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-09-2015

20:01 - 21:39

2 655 328

19,85%

10-09-2015

20:00 - 21:38

2 933 960

22,41%

17-09-2016

20:00 - 21:41

3 029 357

21,47%

Średnio:

2 874 478

21,24%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 190 tys. widzów (minimalnie wzrósł udział produkcji w grupie 4+, ale spadł w 16-49). Wówczas pierwsze trzy odcinki ósmej serii talent-show średnio oglądało 3,06 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,13 proc. oraz 21,50 proc. udziału.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, która ma 11,08 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzecia jest TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 11,01 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmów animowanych; 9,39 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: TVP2, Polsat i TVP1.

Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji

Konkurencja dla odcinków talent-show z 3, 10 i 17 września br.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Mam talent! 9

2 874 478

21,24%

1 051 969

20,69%

1 585 213

20,75%

TVP2

1 499 974

11,08%

606 471

11,93%

927 063

12,13%

TVP1

1 490 223

11,01%

348 250

6,85%

683 772

8,95%

Polsat

1 270 578

9,39%

675 756

13,29%

871 405

11,41%

Warto dodać, że czwarty odcinek 9. edycji talent-show, pokazany 24 września o 20.00, miał 2,90 mln widzów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-w-sierpniu-duzy-wzrost-ogladalnosci-tvp2-seriale-tvp-i-io-hitami-miesiaca

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl