Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)
Aktor Marcin Dorociński został twarzą reklamową PZU. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez DDB Warszawa i Starlink, promuje nową ofertę OC wprowadzoną niedawno przez ubezpieczyciela.
Dorociński w reklamach PZU ma odzwierciedlać spokój, który firma zapewnia jej klientom. - To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły - wylicza Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.
W pierwszej kampanii, startującej w czwartek, Dorociński reklamuje nową ofertę OC, opartą na bezpośredniej likwidacji szkody, którą PZU od początku kwietnia promuje pod hasłem „Rewolucja w OC” (zobacz szczegóły). Koncepcję i kreację reklam przygotowała agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Według magazynu „Forbes” wizerunek reklamowy Marcina Dorocińskiego jest warty 392 tys., co dało mu 43. miejsce na zeszłorocznej liście 100 najcenniejszych marketingowo polskich gwiazd (zobacz cały ranking).
Poprzednią znaną osobą reklamującą PZU był Rewiński - latem 2012 roku wcielił się w molocha symbolizujący dawny wizerunek porzucany przez firmę wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej (przeczytaj więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński ambasadorem PZU, reklamuje „rewolucję w OC” (wideo)