SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Wątrobiński wicenaczelnym „Głosu Wielkopolskiego”

Marcin Wątrobiński od 15 lipca będzie zastępcą redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press) ds. subregionów oraz menedżerem oddziału ds. subregionów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Redaktorem naczelnym tytułu od niedawna jest Wojciech Wybranowski Redaktorem naczelnym tytułu od niedawna jest Wojciech Wybranowski

Informację potwierdza naczelny „Głosu Wielkopolskiego” Wojciech Wybranowski. - Marcin wdraża się już jako zastępca naczelnego, a od 15 lipca przejmuje stały zakres obowiązków - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Marcin Wątrobiński będzie m.in. odpowiedzialny za serwisy Naszemiasto.pl oddziału wielkopolskiego (funkcjonują m.in. w Chodzieży, Śremie, Pile, Kaliszu, Koninie czy Gnieźnie). Na stanowisku menedżera ds. subregionów zastąpi Marcina Fuszpaniaka, który rozstaje się z firmą.

Wicenaczelnym tytułu jest także Leszek Waligóra, który ostatnio na łamach dziennika drwił z "niemieckiej propagandy".

Od 1 czerwca redaktorem naczelnym „Głosu Wielkopolskiego” jest Wojciech Wybranowski. Poprzedni szef dziennika Adam Pawłowski rozstał się z Polska Press za porozumieniem stron.

Wybranowski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl przekonywał, że na łamach kierowanego przez niego tytułu będzie więcej pluralizmu i wolności opinii niż w "mediach, które pozbywają się na przykład Rafała Wosia".

Od marca br. właścicielem Polska Press jest państwowy koncern PKN Orlen. Od początku maja zmieniła się większość redaktorów naczelny gazety publikowanych przez wydawnictwo.

W portfolio prasowym Polska Press Grupy jest ponad 20 dzienników regionalnych, a także prawie 150 tygodników lokalnych, bezpłatna gazeta "Naszemiasto.pl” i ok. 500 serwisów internetowych, głównie Naszemiasto.pl i portale poszczególnych tytułów prasowych.

Grupa kapitałowa w 2019 r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 398,44 mln zł oraz zysku netto z 9,64 do 8,59 mln zł. Wpływy ze sprzedaży gazet zmalały o 8,9 proc., z reklam - o 4,9 proc., a liczba pracowników wynosiła 2 126.

Dołącz do dyskusji: Marcin Wątrobiński wicenaczelnym „Głosu Wielkopolskiego”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rychu
Prawnik zastępcą naczelnego? Chyba coś w życiu zawodowym panu Wątrobińskiemu nie wyszło ;) Do zespołu dołącza kolejna osoba, która nie ma zielonego pojęcia o wydawaniu gazety i portali, no chyba, że jako doświadczenie liczy się aktywność na TT. Smutny to obraz - nowy naczelny wali byki ortograficzne w soszjalach, uprawia żenujące potyczki z Bortniczukiem i opowiada kocopały o ambitnym, młodym zespole. Tytuł już przed Orlenem chylił się ku upadkowi, ale teraz następuje jego zupełny rozkład. Malowanie trawy na zielono tego nie zmieni
0 0
odpowiedź
User
Z Expressu
Wkrótce Głos Wielkopolski będzie miał większy nakład papierowy niż cała Gazeta Wyborcza. GW tak mocno spada sprzedaż, że to tylko kwestia czasu. Nie mówiąc o planowanych masowych zwolnieniach w GW.
0 0
odpowiedź
User
mi-ko
Ważne, że "miko" już nie gnębi pracowników.
0 0
odpowiedź