SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę

Nowymi gwiazdami reklamowymi Play zostali młodzi piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło. Występują w kampanii promującej wprowadzoną właśnie do oferty sieci Formułę Play na Kartę.

Margaret reklamuje taryfę Formuła 4w1 na Kartę, a Dawid Podsiadło - Formuła 3w1, a także możliwość bezpłatnego testowania jej przez 7 dni. W spotach telewizyjnych oboje wykonują, w nieco zmienionych wersjach, swoje największe przeboje - „Thank you very much” oraz „Trójkąty i kwadraty”.

>>> Formuła na Kartę - nowa oferta prepaidowa Play

Kampania będzie prowadzona od 20 lutego w najważniejszych mediach na czele z telewizją. Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, za działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Margaret i Podsiadło to kolejne gwiazdy promujące Play. W ub.r. telekom zaangażował do swoich kampanii kilkunastu celebrytów, a w br. reklamowali go już członkowie kabaretu Mumio (zobacz szczegóły) oraz tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj ten spot).

W ostatnich miesiącah Dawid Podsiadło wystąpił wspólnie z Arturem Andrusem i Zbigniewem Zamachowskim w kampanii radiowej Trójki (więcej na ten temat).

W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Play (bez internetu) wyniosły 366,1 mln zł (zobacz dane wszystkich czołowych reklamodawców).

Dołącz do dyskusji: Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bywalec
Play to i tak najgorszy wybór. Wszyscy celebryci to reklamują bo zwyczajnie dostają za to kasę. Równie dobrze sprzedawaliby produkty konkurencji., która nawiasem mówiąc jest o niebo lepsza od Play
0 0
odpowiedź
User
Krakus
Dawidku, wyglądałeś na normalnego człowieka. Ale żeby po paru nagranych piosenkach startować w reklamach? Tym samym stałeś się mało znaczącą "gwiazdką" mediów i pewnie do tego tylko jednego sezonu. Ale w końcu to Twój wybór...
0 0
odpowiedź
User
smutas
cenie Dawida za dotychczasowe muzyczne dokonania, ale nie sadzilem, ze sprzeda sie reklamie. widac biznes to biznes. show czy nie show. szkoda, myslalem, ze nie da sie w tę machinę wciagnąć.
0 0
odpowiedź