„Maria z Nazaretu” w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji
Czteroodcinkowy włoski serial kostiumowy „Maria z Nazaretu” oglądało w Jedynce średnio 3,5 mln widzów. Dało to stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy reklamowe wyniosły 2,6 mln zł.
Serial oglądać można było w piątki o 20.25. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcja gromadziła średnio 3,5 mln widzów, co zapewniło Jedynce 22,65 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 14,68 proc. w grupie 16-49.
TVP1 w trakcie emisji „Marii z Nazaretu” zajmowała pierwszą pozycję w rynku telewizyjnym. Na drugiej pozycji uplasowała się stacja TVN, nadająca filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało jej 16,24 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znalazł się Polsat (filmy; 10,17 proc.), a czwarta była TVP2 („Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”; 9,87 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 zajęła drugie miejsce za TVN.
Widownia serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 – Maria z Nazaretu |
3 503 342 |
22,65% |
14,68% |
TVN |
2 510 854 |
16,24% |
21,75% |
Polsat |
1 573 253 |
10,17% |
11,35% |
TVP2 |
1 526 360 |
9,87% |
12,39% |
Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków włoskiego serialu wyniosły 2,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Maria z Nazaretu” to opowieść o dziejach Świętej Rodziny, w której zagrali: Alissa Jung, Paz Vega i Andreas Pietschmann. Serial wyreżyserował Giacomo Campiotti.
Dołącz do dyskusji: „Maria z Nazaretu” w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji