Marka kosmetyków Samarité wchodzi do Polski
Na polskim rynku zadebiutowała międzynarodowa marka kosmetyków do pielęgnacji Samarit. Na początek w wybranych sieciach kosmetycznych oraz sklepie internetowym pojawią się trzy produkty.
Samarité Supreme Balm składa się w 99 proc. z komponentów naturalnych. Formuła jest pozbawiona wody, co sprawia, że aplikacja kosmetyku wymaga użycia minimalnej ilości. Balsam można zastosować m.in.: jako produkt do ciała, twarzy, krem pod oczy, odżywkę na końcówki włosów, krem na suche miejsca wymagające specjalnej troski jak łokcie czy kolana, krem do skórek, balsam do ust. Produkt nie zawiera składników takich jak parafina, oleje czy sztuczne zapachy.
Obok balsamu, w portfolio Samarité są olejek oraz krem.
Za działania komunikacyjne marki odpowiada agencja Quality Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Marka kosmetyków Samarité wchodzi do Polski