SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka telefonu mało ważna przy zakupie

Cena jest dla konsumentów najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie telefonu komórkowego.

Z badania przeprowadzonego przez firmę WDSGlobal wynika, że na cenę jako najważniejszy czynnik przy podejmowaniu decyzji o zakupie komórki wskazuje 49 proc. konsumentów.

Dla porównania, marka kupowanego telefonu jest najważniejsza dla zaledwie 7 proc., a jego design dla 10 proc. badanych. Z kolei 34 proc. konsumentów wskazuje tutaj na aplikacje i funkcjonalność urządzenia.

Z badania WDSGlobal wynika jednocześnie, że 24 proc. respondentów ma problemy z korzystaniem z poczty e-mail, a 17 proc. nie potrafi nawiązać połączenia internetowego przez komórkę. W rezultacie 8 proc. badanych rezygnuje z danej funkcji bez próby znalezienia rozwiązania.

Dołącz do dyskusji: Marka telefonu mało ważna przy zakupie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl