SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MarksSpencer obniża ceny a nie jakość

'Obniżyliśmy tysiące cen nie rezygnując z jakości' to hasłoprzewodnie wiosennej kampanii reklamowej Marks & Spencer, którapotrwa do końca miesiąca.

Obecna kampania jest rozszerzoną wersją jesiennych działańreklamowych Marks & Spencer, prowadzonych pod hasłem "dobracena".

Reklamy pojawiły się właśnie na warszawskich billboardach,przystankach autobusowych, mostach, tramwajach, autobusach i wmetrze. Kampanię wspierać będą także działania w prasie: wDzienniku, Gazecie Wyborczej, Metrze, Claudii i Vivie (inserty lubreklamy).

ms

Cel kampanii - poinformowanie o tym, że firma kontynuujepolitykę redukcji cen (obniża ceny średnio o 20 proc. w porównaniudo roku ubiegłego oraz dotarcie do nowej grupy odbiorców: kobiet wwieku 30-40 lat, o dochodach na poziomie +1400 zł.

Zakupem mediów zajęła się agencja Media Star. Działania PublicRelations prowadzi Pracownia PR.

ms1

Dołącz do dyskusji: MarksSpencer obniża ceny a nie jakość

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl