Marquard wprowadza dwumiesięcznik kulinarny „Jamie” do otwartej sprzedaży
W sprzedaży pojawił się pierwszy numer polskiej edycji magazynu kulinarnego „Jamie”, wydawanego przez spółkę Marquard Media Polska. Magazyn jest dwumiesięcznikiem i kosztuje 12,99 zł.
Zerowy numer pisma „Jamie” ukazał się w połowie lipca br. i dostępny był tylko w ograniczonej dystrybucji - magazyn otrzymywali klienci sieci Organic Farma Zdrowia, którzy zrobili zakupy za minimum 60 zł. Wydawca nie ujawnia, jak duża liczba egzemplarzy pisma została w ten sposób rozdana klientom.
Pierwsze wydanie „Jamie” właśnie trafiło na rynek. Poświęcone jest ono głównie potrawom kuchni włoskiej. Znaleźć w nim można też m.in. materiał o wegetariańskich śniadaniach oraz kulinarnych upodobaniach Szymona Majewskiego. W magazynie jest w sumie ponad 80 przepisów.
Tytuł liczy 112 stron i ukazał się w nakładzie 30 tys. egz. Dostępny jest w szerokiej sieci sprzedaży, m.in. salonach Empik, Relay, Inmedio w cenie 12,99 zł. Towarzyszy mu kampania reklamowa w prasie, radiu, telewizji i internecie.
>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki
Dwumiesięcznik Jamie” wydawany jest na licencji Wydawnictwa Jamie Oliver. Pismo zostało stworzone przez Jamiego Olivera w Wielkiej Brytanii w 2008 roku, obecnie ukazuje się w 14 krajach. Redaktor naczelną polskiej edycji jest Anna Gromnicka.
„Jamie” to pierwszy tytuł kulinarny w portfolio Marquard Media Polska, a drugi magazyn w ogóle wprowadzany przez to wydawnictwo w tym roku na rynek. Pod koniec lutego br. spółka zaczęła wydawać skierowany do mężczyzn dwumiesięcznik „Esquire”. Obecnie na rynku jest jego czwarte wydanie z Robertem Lewandowskim na okładce.
Dołącz do dyskusji: Marquard wprowadza dwumiesięcznik kulinarny „Jamie” do otwartej sprzedaży