Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe
Sieć hoteli Marriott International rozstrzygając globalny przetarg na planowanie i zakup mediów zdecydowała się wybrać do współpracy Publicis Groupe. Tym samym firma zakończyła współpracę z siecią domów mediowych MEC (obecnie działających jako Wavemaker).
Przetarg rozpoczął się w październiku ub.r. Budżetu klienta bronił dom mediowy MEC, który pracował dla niego od 2011 roku.
W Publicis Groupe powstanie osobna jednostka do obsługi Marriott International - Marriott Media One. Zostanie ona utworzona z połączenia zespołów agencji SapientRazorfish i SparkFoundry. Będzie współpracować z wewnętrznymi zespołami Marriott odpowiedzialnymi za media na całym świecie. Na czele Marriott Media One stanie Rob Silver.
Marriott International jest właścicielem 30 różnych marek i dysponuje siecią 6500 hoteli w 127 krajach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe