SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastercard promuje zakładanie eSkarbonek na WOŚP

Wystartowała kampania promująca kwestowanie on-line na rzecz 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za pomocą eSkarbonek napędzanych przez Mastercard. Marka w reklamach zachęca do zakładania własnych „wirtualnych puszek” i dzielenia się z innymi linkiem do nich.

W ostatni weekend stycznia odbędzie się 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma Mastercard będzie po raz 11. Partnerem. Firma podobnie jak w latach poprzednich udostępnia eSkarbonki – narzędzie do wygodnego i bezpiecznego kwestowania online. W tym roku promocję eSkarbonek wspiera kampania mediowa w telewizji oraz w internecie, zachęcająca do wpłacania i odnawiania kontaktów z dawno niewidzianymi przyjaciółmi.   

eSkarbonki promuje startująca właśnie kampania. W spocie emitowanym w stacjach głównych TVN, Polsat i w kanałach tematycznych, widzimy „Śliwę” – bibliotekarkę, która właśnie założyła własną eSkarbonkę, a linkiem do wpłat podzieliła się z całą paczką, także z „Mrówą”, której nie widziała od lat. Kiedyś łączyła je przyjaźń i szalone imprezy. Dzisiaj połączyła je chęć pomagania, a przy okazji odnowiły kontakt.

- W dzisiejszych scyfryzowanych czasach coraz częściej kontakt on-line, np. przez media społecznościowe jest przedłużeniem relacji, które zawarliśmy w ciągu życia, w różnych miejscach i momentach. Również eSkarbonka napędzana przez Mastercard staje się świetną okazją do odnowienia znajomości, odezwania się do przyjaciół, z którymi dawno nie mieliśmy okazji rozmawiać. Z dumą mogę powiedzieć, że eSkarbonka łączy ludzi w pomaganiu, a jej popularność rośnie z każdym rokiem. Tegoroczna kampania telewizyjna ma na celu przypomnienie o tej łatwej i bezpiecznej możliwości wsparcia 31. Finału WOŚP i zachęcenie zarówno do zakładania, jak również zapełniania eSkarbonek” – komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale  Mastercard Europe.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Poland. Spot wyprodukował dom produkcyjny Dynamo, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Kampania digitalowa jest realizowana w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok), na platformie YouTube i w formie kampanii display na portalach internetowych.

Do zakładania i kwestowania do eSkarbonek zachęcają w kanałach własnych również influencerzy m.in. lukaszbok_kiks, hellokejti czy borkos_ratownik.

Podczas ubiegłorocznego, 30. Finału WOŚP założono 42 tys. eSkarbonek, a łącznie darczyńcy wpłacili do wirtualnych puszek ponad 20 mln zł. Do eSkarbonek napędzanych przez Mastercard dołożyło się blisko 345 tys. pomagających. W dniu 30. Finału, w szczytowym momencie odnotowano nawet 22 wpłaty na sekundę, a stronę eSkarbonki napędzanej przez Mastercard odwiedziło 820 tys. użytkowników. Aktualnie na koncie eSkarbonki znajduje się już ponad 1 627 007 tys. zł.
 

 

Dołącz do dyskusji: Mastercard promuje zakładanie eSkarbonek na WOŚP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl