SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dawtona reklamuje się w "MasterChefie"

Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef”. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania produktów marki w programie emitowanym w TVN oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
 

Dawtona, po wiosennych działaniach wizerunkowych w programie “MasterChef Nastolatki” pojawi się również w telewizyjnej kuchni podczas 13. sezonu kulinarnych zmagań w programie “MasterChef”

Kontekstowe pozycjonowanie marki w programie kulinarnym emitowanym na antenie telewizji TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczyna się 1 września o godzinie 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października. 

Marka dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty, takie jak passaty, pomidory oraz inne warzywa w puszce, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”.

Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.
 

Dołącz do dyskusji: Dawtona reklamuje się w "MasterChefie"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teleman
Będzie Luna?
odpowiedź
User
lxbfYeaa
01/01/1967
odpowiedź
User
lxbfYeaa
01/01/1967
odpowiedź