Max Weber w grupie Young & Rubicam Brands
Agencja Max Weber została włączona do Grupy Young & RubicamBrands. Dzięki temu Y&R Brands wprowadza do swojej ofertyusługę SEM.
Po włączeniu do Grupy Young & Rubicam Brands agencja MaxWeber pełni w niej funkcję strategiczno-interaktywnego think tanku.Nową strukturą kierują Grzegorz Mogilewski, dotychczasowy szef MaxWeber (zajmuje się kreacją i rozwojem idei komunikacyjnych) orazMarek Staniszewski, dotychczasowy CSO Y&R Brands i szef BAVConsulting (odpowiada za zarządzanie nową strukturą i rozwójstrategii).
Dzięki przejęciu agencji Grupa Young & Rubicam Brandswprowadza do swojej oferty usługi search engine marketingu opartena analizie kodu semantycznego i precyzyjnej segmentacjiinteresujących grup docelowych. Firm będzie też realizowaćniestandardowe kampanie pay per click, współpracując z Google isieciami partnerskimi oraz akcje search experience, czyli oparte naobecności w internecie podczas zaspokajania potrzeb informacyjnychprzez indywidualnych odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Max Weber w grupie Young & Rubicam Brands