McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie
Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC ma nową platformę kreatywną na Instagramie - #KFCJAKCHCESZ. Przygotowała ją agencja McCann&MRM, na stałe obsługująca tego klienta w zakresie komunikacji w social media.
Nowa platforma kreatywna #KFCJAKCHCESZ odwołuje się do różnorodności jaka charakteryzuje gości restauracji. Powstała w odpowiedzi na zmieniające się trendy oraz oczekiwania klientów.
- W nowych postach zobaczymy zarówno same produkty, jak i sposoby i sytuacje w jakich klienci lubią je spożywać. Nowa strategia, wypracowana wspólnie z klientem, tworzy komunikacyjny parasol dla promocji poszczególnych produktów i wpisuje się w globalną strategię komunikacji marki KFC - podsumowuje Marcin Samek, startegy director McCann&MRM.
Agencja McCann&MRM odpowiada za komunikację we wszystkich kanałach w mediach społecznościowych KFC, należącej do portfolio AmRest. Agencja pracuje także dla innej firmy z tego koncernu - sieci kawiarni Starbucks.
Dołącz do dyskusji: McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie