Anna Dereszowska czyta bajki w nowej kampanii McDonald's. Uczy dzieci zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19 (wideo)
Sieć McDonald's Polska rozpoczęła nową kampanię, w której prezentuje znane dzieciom bajki z tzw. nowym morałem. Razem z aktorką Anną Dereszowską uczy w nich odpowiedzialnych postaw podczas pandemii COVID-19.
W "skrojonych na miarę obecnych czasów", nowych wersjach bajek znanych z dzieciństwa (jak np. Kopciuszek, Królewna Śnieżka czy Czerwony Kapturek), znani bohaterowie stają przed całkiem współczesnymi wyzwaniami.
Dlatego McDonald’s oddaje w ręce dorosłych i dzieci historie, w których tradycyjne postacie z bajek podejmują ważne, aktualne tematy i pomagają wyrabiać dobre nawyki, jak mycie rąk, maseczki, dystans społeczny itp. Forma opowieści ma być atrakcyjna i zrozumiała dla najmłodszych.
I tak Anna Dereszowska w ramach kampanii McDonald’s czyta nowe wersje klasycznych opowieści – „Bajka o Kopciuszku, która nie poszła na bal”, „Czerwony Kapturek i wilk, który nie trzymał dystansu” oraz „Królewna Śnieżka i umyte jabłko”.
Premiera pierwszego odcinka odbyła się 2 września, publikacja kolejnych dwóch historii została zaplanowana w kolejnych tygodniach września.
Kampania prowadzona jest na platformach YouTube, VOD oraz Player.
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Anna Dereszowska czyta bajki w nowej kampanii McDonald's. Uczy dzieci zasad bezpieczeństwa w związku z COVID-19 (wideo)
PS.Już nie restauracja! Wreszcie!