SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia

Decyzją Mediaedge:cia trzy dotąd niezależne działy jak MECSponsorship, The Leverage Group i Sponsorcom połączą się tworzącnową organizację - MEC Access.

Zadaniem tego nowego połączonego działu będzie przygotowywanie iwdrażanie kompleksowych rozwiązań komunikacji marketingowej zwykorzystaniem sportu, rozrywki, marketingu społecznego.

MEC Access będzie oferował usługę obejmującą zarówno przygotowanie strategii jak i  jej wdrożenie, z uwzględnieniempropozycji, obejmujących różne obszary działań takich jak:sponsoring, product placement, eventy, ambient media, ale teższtuka, broadcasting, akcje społeczne, udział gwiazd, film,muzyka, sport, działania brand-to-brand oraz projekty łączącewszystkie te obszary.

Oferta MEC Access będzie przygotowywana w oparciu o analizyzachowań konsumentów (tzw. insight), będzie uwzględniać takżeanalizy zwrotu z inwestycji (ROI).

"Obserwujemy rosnące oczekiwania ze strony naszych klientów,którzy są zainteresowani ofertą obejmującą działania z pograniczasportu, rozrywki i akcji społecznych. Łącząc nasze aktywa,doświadczenie i wiedzę ekspercką na całym świecie pod jedną marką,umacniamy nasze przesłanie i lepiej wykorzystujemy naszemożliwości, tak by dostarczać klientom rozwiązania obejmującewszystkie dostępne kanały przekazu" - komentuje Charles Courtier,Global CEO, Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl